субота, 20 лютого 2016 р.

Вчимо пісні на свято


До бабусі в гості я, в гості я приїду.
І зустріне лагідно лагідно мене.
Розцілує, розцілує, заплете косички.
Дасть мені люстерко чарівне. /2.р


Приспів
Бабусенько бабуся до тебе пригорнуся
Моя голубка сива пораднице моя
Бабусенько бабуся до серця притулюся
Для мене ти найкраща голубонько моя


У бабусі всі пісні всі пісні веселі.
У бабусі казочки казки чарівні.
У бабусі молочко, молочко найкраще.
У бабусі пиріжки смачні. /2.р




 У моєї мами
1.У моєї мами руки-чарівниці
Ніжні і ласкаві, наче два крила
Добрими руками обіймає мама
І тоді не страшні горе і біда   2р.


Приспів: Пара-папа-папа (4р)


2.Обіймають мене білосніжні крила
І утіха в серце у моє зійде
Поцілую ніжно твої руки милі
Рідная матуся я люблю тебе 2р.

Приспів:

Немає коментарів:

Дописати коментар